livet efter häggvik

Det är lätt när det är svårt, vi är två tjejer som gick på häggvikskolan i häggvik, vi gillade inte skolmaten, Peter och han gillar inte oss :( (Elsa är bra men jag är lite bättre//Eira)! !!!Vi följer fortfarande Esbjörn den stora ledaren!!!

Chockande nyheter! Nytt schema!!!!!1 *dåligt* 6/2

DÅLIGA NYHETER FICK VI IDAG PÅ NO LEKTIOENEN!!!!! DOm har ändrat vårt schema så våran ända sovmorgon är borta och vi slutar 10 minuter senare på tisdagar!! fuck alla lärare #villhatillbakagammlaschemat #hataskolan #jagvilldö #damn #okejdå 
Jag (elsa) kom försent till idrotten (jag var i tid, men Nora tvingade mig följa med henne när hon skulle sminka sig😡 så jag kom försent) Eira blev rädd att jag inte skulle komma, förståeligt eftersom en skoldag utan mig skulle ju vara hemsk😇 ANnars var det en skum idrottslektion, vi skulle göra akrobatik. Vissa positioner såg snarae ut som sexpositioner #goofy #väldigtkulidrottslektion #intelängreoskuld #eiratyckerjagärförgrov #menjagbryrmiginte
VI SPELADE PÅ LEKTIOENEN #quirky #breakingtherules #intesvärmosdröm vi spelade 2048, de e kul, kör de om du vill, eller asså jag bryr mig inte. 
 
 juste jag köpte en tomte till eira igen, för jag är så fantastikt #blivänmedmigförattfågratisskumtomtar
HEjdå
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: