livet efter häggvik

Det är lätt när det är svårt, vi är två tjejer som gick på häggvikskolan i häggvik, vi gillade inte skolmaten, Peter och han gillar inte oss :( (Elsa är bra men jag är lite bättre//Eira)! !!!Vi följer fortfarande Esbjörn den stora ledaren!!!

Denna storslagna dag 1/2

Hej alla queens!
Idag var vi seprerade från varandra i en timme och 40 minuter pga det hemska schemat. Elsa hade musik och jag (Eira) hade no. Det var icke kul. 😭 
Sedan hade vi idrott. Däär Elsa blottade sina fina ben pga nora snott hennes vanliga idrottsbyxor😡. Hon behövde då ha shorts!! Det var icke kul tyckte Elsa. Jag (Eira) hade inte ombyte. Det var inte kul. Jag blev musty.
På matten, dåliga nyheter. Våran fagra, urläckra, förtjusande och stårlande Anders ska lämna oss. Det är synd tycker vi. Han var väldigt bra, iallafall bättre än Peter. 😭
Efter lunchen la vi kiosk rushen. Elsa köpte mycket fint godis med sin veckopeng. 
Här är en bild på den vackra kiosken, aka räddaren i nöden❤💞
 
Sendan hade franska. Då jag vann kahoot. Hahha det gjorde inte Elsa! #sämst
Nu har precist haft syslöjd och karin är nog irritera på oss för att vi inte går hem, men det är väldigt viktigt att blogga, tycker vi.
 
Nu ska vi gå hem!
Tack för denna fina dag!! #lärorikt #serframemotimorgon #idaghaddejagsåkul #SLAY #skolanförevälmående #plugga #hejdå #nuskavihemochätatoast
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Alex ;)
skriven :

#justiceforkarintheslöjdlärare