livet efter häggvik

Det är lätt när det är svårt, vi är två tjejer som gick på häggvikskolan i häggvik, vi gillade inte skolmaten, Peter och han gillar inte oss :( (Elsa är bra men jag är lite bättre//Eira)! !!!Vi följer fortfarande Esbjörn den stora ledaren!!!

Uppdate 14/2

Omg guys, vi är tillbaka. #viglömdebortbloggen #förlåt, igår var det alla hjärtans dag. Det satt hjärtan upp i korridorerna. det var inte så fint men aja. annars hände inget igår. Men idag däremot så hade Elsa inte musik så hon börja jättesent men lilla eira fick så snällt gå på 1 timme och 40 minuters NO lektionen på morgonen #sämsteira 
Och Elsa skippa (inte) idrtotten så jag (Eira) behövde vara med våra andra vänner som vi har. #detvarjättejobbigt
!!JAG KOM SENT FÖR BUSSARNA VAR HELT CP, JAG FICK GÅ TILL SKOLAN, DET TAR TYP 1 TIMME!!!//////ELSA
 
Iallafall så slayade vi på franskan, vi jobbade SÅÅÅÅÅ hårt. Asså jag blir svettig bara jag tänker på det. #lökigt #franska #vafan #fuckoff
 
Slöjd, syslöjd, elsa stickar. Hon är episk på det, hon fick tillåmed beröm av Karin #såduktig #bättreändupåsticka #ja Eira gör sus nakna tjejer så hon fick inget beröm #sämsteira
 
HEJDÅ GUYS #challenge #24timmar #inlåst #pontus #10000kronor
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: