livet efter häggvik

Det är lätt när det är svårt, vi är två tjejer som gick på häggvikskolan i häggvik, vi gillade inte skolmaten, Peter och han gillar inte oss :( (Elsa är bra men jag är lite bättre//Eira)! !!!Vi följer fortfarande Esbjörn den stora ledaren!!!

Voi vittu ny dag 3/2

tjenixen alla kex därute
Idag var det vanlig dag i skolan. Utedag är 100 ggr bättre tycker jag (elsa) då slipper man jobba.
 
Vi började med matte, det var Anders sista lektion. Alla grät supermycket när han lämnade oss😭😭 Annars så var det en avarge mattelektion (asså tråkig)
Efter det var det franska #onej #fan #jajanukörvi vi fick tillbaka hörförståelsen vi gjorde. Jag (elsa) blev översakad över resultatet. jag trodde faktsikt det skulle gå skit men jag fick 30/43 rätt #sjukt #omg #frenchgirl #jagärbarasåbraheltenkelt
SO I EN TIMME OCH 40 MINUTER. TROR DU JAG KLARAR AV DET???? nej. iallafall har jag ett lifehack. gör en lista där du kan kryssa i vart 10onde minut så känns faktsikt lektionen lite kortare. Vi prata om hinduismen #religion #respectallreligions #shiva #detärfaktsiktganskakul #menintenärlektionenärsååååååååålång 
Sedan var jag (elsa fortfarande) så snäll och bjöd otroliga eira på en skumtomte från kiosken eftersom hon är så smart och duktig och snäll #goodfreind #kind #jagärsåsnäll #sharingiscaring
 Sen så hände inte så mycket mer denhär fantastiska dagen, hare bra nu eller nått
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: