livet efter häggvik

Det är lätt när det är svårt, vi är två tjejer som gick på häggvikskolan i häggvik, vi gillade inte skolmaten, Peter och han gillar inte oss :( (Elsa är bra men jag är lite bättre//Eira)! !!!Vi följer fortfarande Esbjörn den stora ledaren!!!

FÖRLÅT 14/5

OMG FÖRLÅT:(
vu glömde, igen. förlåt. men vi är tillbaka. Tiden ni inte har hört av oss har ändå varit episk (cap). Ja jo för det har vart NP hela tin, #tråkigt #jobbigtläge #tycksyndomoss #domfattigabarneniafrika 
Aja, vi har levt, många kioskrushar och många rushar från matsalen (usch) Vi har ätit på max, för det är synd om oss efter NP. Men det hände en värre sak. JAg (elsa) fick inte leka på lekplasten, för dom måklade om. men de bryr ju inte jag mig om egentligen. men dom vart sura på mig så fuck dom #FUCKMÅLAOMLEKPLATSER #justiceforelsa #låtbarnenleka #vigårbakåtiutveckligen 
ELSA ÄR OFFICIELT VÄLDIGT MYCKET BÄTTRE ÄN EIRA PÅ 2048. Eiras highscore är endast 7248 #sämst #hurkanmanvarasååååådålig #sämst #eira #youcantspelleirawalchwithoutanL Medans elsas highscore är 14684, alltså mer än dubbelt. Alltså mer än dubbelt så bra som eira #elsaärmervärdäneira #bäst #Welsa #drottningelsa #letitgo
Sådärja då va de avklarat, jag vet att ni skanat oss mycket. nästa inägg kan va en recap med massa bilder
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: